Skicka den till info@stockbowl.se så kommer någon trolla till det.DavidD said:På tal om lag till s23, kan någon förklara för mig hur man laddar upp en custom team badge?
Nej, men om du vill köra ett sådant lag kan du retira ditt gamla och starta ett nytt likadant.imp said:Skulle reset av ett gammalt lag göra att det får vara med i S23?
z3bb3 said:Schemat för Säsong 23 är enligt följande:
Season 23:
2/5 - 14/5
15/5 - 28/5
29/5 - 11/6
12/6 - 25/6
26/6 - 9/7
10/7 - 23/7
24/7 - 6/8
Playoff: 7/8 - 19/8
Slutspel: 20/8
Jag lägger ut nyhet om detta på hemsidan nu.
Gällande frågan om kort, så är det inte bestämt ännu.
Morn82 said:Jag gillar rookieklausulen. Det gör det lätt för nya spelare att komma in i spelet/stockbowl. För vi vill väl ha nya spelare?
Mooselord said:(Därmed inte sagt att Morn är en orch).
Martin08 said:
Zekes Orker: 1560.
Mina Humans: 1420.
Ozts Norse: 1400.
Martin08 said:*host*
Långsiktig målsättning för PCASBRA!
Även 23 ligan är vi med för att se och lära av andra, med förhoppningsvis en högre tabellposition än 6a. I år borde klara en 4e plats iaf tycker vi.
Mooselord said:
Martin08 said:*host*
Långsiktig målsättning för PCASBRA!
Även 23 ligan är vi med för att se och lära av andra, med förhoppningsvis en högre tabellposition än 6a. I år borde klara en 4e plats iaf tycker vi.
Du spelar i en tuffare grupp i år så en sjätte plats vore inte illa alls. Det är inte fel med visioner och målsättningar dock :)
Nej, rerolls kostar 50k för humans. Men då du skapar laget efter att säsongen startats tror systemet att det är ett gammalt lag. Skicka ett meddelande här till mig där du säger vad laget heter, och hur många rerolls du vill ha, så fixar jag det.Skullflame said:Har precis rekryterat 11 glada amatörer till mitt Human-lag. Men re-rolls, kostar de verkligen 100k?
Pellevin said:
Nej, rerolls kostar 50k för humans. Men då du skapar laget efter att säsongen startats tror systemet att det är ett gammalt lag. Skicka ett meddelande här till mig där du säger vad laget heter, och hur många rerolls du vill ha, så fixar jag det.Skullflame said:Har precis rekryterat 11 glada amatörer till mitt Human-lag. Men re-rolls, kostar de verkligen 100k?
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com