Melisqus said:Så man kan inte köpa en starplayer för special price eftersom han har loner?
Pellevin said:Ni kan inte köra en vecka tidigare? Det krockar med Kents sista konsert.
Melisqus said:Jag kan komma till Ludvika station tidigast 12:30 på lördagen, skulle det funka ändå om jag tex står över första matchen?
Melisqus said:Jag kan komma till Ludvika station tidigast 12:30 på lördagen, skulle det funka ändå om jag tex står över första matchen?
tjub said:Krockar även med tLoEGs slutspel... :P
Mago said:Alltså, det spelas på tok för mycket Blood Bowl i Sverige. Vi får sluta upp med det!
Mago said:Note to self: @inforthepain är immun mot ironi.
Mooselord said:Intressanta regler. Har det varit samma regler på Snowball 1 och 2?
Man kan göra en del intressanta rosters genom att mass-spamma loner och köra utan rerolls :)
Skoberget said:Jag är nere i Argentina och härjar runt då så får bli en annan gång !
Lard said:Väldigt roliga regler @skuld och @inforthepain . Det är svårt att optimera lag och veta hur man skall bygga tycker jag. Har tittat på lite olika och inget blir riktigt bra, det blir så mycket loner överallt ;)
Melisqus said:Nu är min roster inskickad och det blev 7 extra skills :) dvs minst 2 loners :(
Duckwing said:Om man försöker "stab:a", dvs stöta, med en chainsaw; då ber man praktiskt taget om att den ska slinta och såga av ens egna arm.
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com