Pellevin said:Nu är det en vecka kvar av anmälningstiden. Glöm ej att det är 2/3 som gäller för anmälan.
Anmälda:
Pellevin
Equilibri
Emilskaya
Melisqus
Pidpad
MartinS
Skuld
z3bb3
Lockmund
imp
brocCooLi
Zeke73
Ozt
Jox
InForTheStock
Red
Kaju
Mooselord - pseudooddmanout
Mago said:@Pellevin: Vilka rundor blir det udda? Jag skulle kanske kunna köra runda 1 tex.
Det finns en i samma hus, men den har väldigt få föreställningar.brocCooLi said:finns det någon biograf hyfsat nära där vi ska vara och spela?
equilibri said:Alltså, hur var det med att sätta en extra skill på en spelare? Kostade inte det 20k extra?
Tänkte mest på vampyr nr 5 hos Imp som har fått både Block och Dodge, men bara är 20k dyrare än de andra vampyrerna med bara Block...
Är det nåt jag missar i räknandet?
z3bb3 said:
equilibri said:Alltså, hur var det med att sätta en extra skill på en spelare? Kostade inte det 20k extra?
Tänkte mest på vampyr nr 5 hos Imp som har fått både Block och Dodge, men bara är 20k dyrare än de andra vampyrerna med bara Block...
Är det nåt jag missar i räknandet?
Samma sak med MartinS.
De är ju 20 under vad de får ha i listan,
så de har räknat rätt, men inte haft med "dubbelkostnaden" i sina Sheets.
equilibri said:
Mmm... Såg detta... Har uppdaterat mitt mastodontinlägg med denna uppenbarelse! :D
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera.
40 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!