Reserves Rumble öppen för anmälan
  • Kolla själv på vår webbplats.
  • Klassas en match i RR som en match i Season 23 om man anmäler ett lag därifrån?
    Klassas en match i RR som en match i Open Season 9, om man anmäler ett lag därifrån?
    Klassas en match i RR som en egen säsong, om man anmäler ett lag som inte spelat i Season 23 eller i Open Season 9?

Frågorna ställs gällande Ageing och att köpa tillbaks spelare.
  • Ja på de två första, nej på den tredje. (Osäker på den tredje, protestera om jag har fel.)
  • Jag tycker det låter bra, att köra RR som avslutning eller uppstart av en säsong är vettigt.
  • Det kan tilläggas att på senaste RR fick spelare i nya/ospelade lag varsitt spp i erfarenhetspoäng som alla 0poäng-spelare ska få i slutet av en säsong. Det var inte tanken med erfarenhets-spp väl?
  • Jag kommer att föreslå att vi tar bort gratispoängen, den är att elände att administrera.

Om den poängen försvinner kan det vara en bra idé att inte räkna en enstaka match som en hel spelad säsong.
  • Fråga gällande RR, blir det ligaspelet eller mera som open (dvs spelar enstaka matcher)?
    Nybörjar fråga... :-)
  • Det blir en enda match mot ett lag som lottas fram centralt, dvs mer som en vanlig säsong med en rond än Open.
  • Slutspelet är nu lottat. Reserves Rumble följer inatt, när anmälningstiden löpt ut.

Alla deltagare i bägge eventsen uppmanas å det strängaste att hantera nya skills samt expensive mistakes omedelbums.

Alla miss next games är borttagna inför slutspelet. I RR kommer de att tas bort i samband med lottningen.
  • Kan man lottas mot vilket lag som helst (RR) eller försöker man undvika matcher mellan lag från samma grupp?
  • Inget lag möter ett lag de mött denna säsong.
  • Nu är lottningen klar.

Alla deltagare uppmanas å det strängaste att hantera nya skills samt expensive mistakes omedelbums.

Alla miss next games är borttagna inför RR.

Kom ihåg att matchen skall spelas senast 19/8.
  • Kan man se lottningen nånstans? Kvartsfinalerna.
  • Samma ställe som alla andra matcher, dvs season 23 -> matches.
  • Kommer resultat (tänkte mig kommande player prices) från RR-matchen räknas in på s23?
  • DavidD said:

Kommer resultat (tänkte mig kommande player prices) från RR-matchen räknas in på s23?

Av nyfikenhet:
    Menar du "player prices" som pris för återköp av spelare eller menar du "player prizes" som "Most Cas säsong 23"?

Det är en felstavning jag lätt kunnat att göra och jag tror svaret är ja om du menar första stavningen och nej på den andra :)
  • Tack - tänkte på andra. Har som alltid Vincent Price i huvudet när jag använder det ordet.
  • Och, som @Mooselord sade, så är då svaret nej. Slutspelet räknas inte heller in, så priserna är faktiskt redan fördelade. (Men ännu inte utdelade.)
  • Hej hej!
    OT kanske, men det ryktas och surras om att Davids Ork Chainsaw Starplayer Ugroth Bolgrot gjorde en riktig usel insats i senaste matchen mot allas vårt favoritlag PCASBRA! :)

Ugroth kommer in i andra halvleken, 2a draget springer han fram och ska såga en mänsklig catcher som sprungit in på offensiv planhalva. Sågar sig själv i benet och blir stunnad.
    Efter att ha vaknat till och rest sig upp två drag senare så springer han fram och ska foula samme catcher , tyvärr så sågar Ugroth nu ryggraden av sig själv och avlider. :)=)

Det här är inte jätteviktigt, men jag fann ett visst nöje i händelseutvecklingen och ville gärna dela med mig av den här historien.

Hoppas vi ses slutspelsdagen!
    Mvh
    Martin
  • Martin08: Skriv det som en Match Note också!
  • Givetvis är det min Blitzer Bel Torak som är min star player med 9 TD, 3 Cas och 3 agility skills.