Nya Star Players
  • I augusti, fr o m reserves rumble/kvartsfinalerna, kommer ett antal nya Star Players finnas tillgängliga. Dessutom kommer Helmut Wolf kunna hyras in av Chaos Pact. De nya stjärnorna är de som kommit i dz2.
  • Nu finner alla intresserade de nya stjärnorna Kreek Rustgouger, The Swift Twins, Bo Gallanté, Karla von Kill och Madcap Miggs på vår webbplats. De kommer att kunna hyras in fr o m imorgon. Dessutom har Helmut Wulf genomgått en minimal förändring, som dock kan påverka Buzzqvarna Cup, @Stareater.
  • Kan alla nya få loner först i raden av skills? :)
    (inte så viktigt, men jag stör mig lite...)
  • Jag följde GW och körde alla skills i alfabetisk ordning. Kan ändras om önskemålet delas av fler.
  • OK. Då ser man i alla fall vilka som är nya och gamla, om man skulle vilja veta :)
  • På vilken flik är de? Försöker läsa deras stats...
  • Drexxl said:

På vilken flik är de? Försöker läsa deras stats...

Miscellaneous ->Team references
  • Ang Star Players, hur funkar Necromantics Hack Enslash regen/secret weapon? Dvs har man någon nytta av regen när SW resulterar i automatisk utvisning?
  • Dels kan du ju ha en bribe, men även argue the call kan hålla kvar honom i matchen och göra regen nyttig.
  • Ah, såklart. Tack.
  • Även kortet illegal substitution gör att han kan komma in från reserv, så skada och regen => reserv...