Grak and Crumbleberry har fått en uppdatering!
  • Ofantligt mycket bättre balanserade än förra upplagan. Nu känns de helt ok IMHO.
  • Kanske lite för kass med -1/2 på landing
  • Kostar blitz istället för pass, var det alltid så?
  • Nu hade jag nog valt Brick&Grotty före dessa i de fall alternativet finns, möjligen undantaget om jag möter Nurgle.
  • Menar ni att ni tycker man skall göra nya Star Players bättre än de gamla?
  • Pellevin said:

Menar ni att ni tycker man skall göra nya Star Players bättre än de gamla?

Inte jag i alla fall.

Spontant tycker jag att de är rätt OK nu. Kanske skulle de kosta aningens mindre, men jag är inte säker. Jag hade som sagt valt att spela med B&G om jag hade alternativet, men å andra sidan är G&C tillgängliga för alla. Kanske kan de vara värda att ta för andra lag.

• nu är de ju spelbara. förut var de bara konstiga.

ändå grymt av gw att lyssna på kritik och ta till sig och ändra dem.
  • brocCooLi said:

nu är de ju spelbara. förut var de bara konstiga.

Känns som GW inte tänkte så långt när de släppte alla nya star players... Bara en sådan sak att de inte gav dem loner-skill känns som att man inte ens tog det seriöst.

• Frantic said:

brocCooLi said:

Känns som GW inte tänkte så långt när de släppte alla nya star players... Bara en sådan sak att de inte gav dem loner-skill känns som att man inte ens tog det seriöst.

håller med. och då tycker jag det känns grymt att de faktiskt ändrade.
  • brocCooLi said:

Håller helt med! Gillar verkligen vad de gör med BB nu.

• tjub said:

brocCooLi said:

Håller helt med! Gillar verkligen vad de gör med BB nu.

Blood Bowl har fått ett rejält uppsving! Alla kanske inte gillar stadium etc men hellre att dom gör något än inget alls!

Vi kör i princip med allt från DZ utom domarna.
  • Jag håller i hög grad med @stashman. Vi har ännu inte gått in i DZ2 eftersom vi gör stora förändringar mellan säsongerna, och vi fortfarande är i samma säsong som när den släpptes. Men inför nästa tänker jag föreslå att vi kör med inhyrda Star players, sponsorer och egna arenor.
  • Pellevin said:

Jag håller i hög grad med @stashman. Vi har ännu inte gått in i DZ2 eftersom vi gör stora förändringar mellan säsongerna, och vi fortfarande är i samma säsong som när den släpptes. Men inför nästa tänker jag föreslå att vi kör med inhyrda Star players, sponsorer och egna arenor.

Festligt!!! Fick själv chans att residenta en arena, Enclosed Pitch. Får se hur länge jag får behålla den :-)

Hoppas på mer stadium upgrades i DZ3 och olika wzards