Köpes: Wood Elf Thrower 3rd Edition, Glart Smashrip Jr., Skitter Stab-Stab och Fezglitch
  • Behöver komplettera mitt Wood Elf-lag med en Thrower gärna 3rd edition men är öppen för andra förslag om ni har några snygga modeller över.

Söker även Glart Smashrip Jr., Skitter Stab-Stab och Fezglitch, här är alla förslag välkomna.
  • Tjo!

Jag har ingen att sälja men har några tips :)

Glart Smashrip gjordes aldrig av GW så den måste man proxa själv om man inte kan få tag på en "Mutant with claw!".

image

Skitter Stab-stab brukar gå för brutala $ på Ebay, så en prox är att rekommendera eller vänta och se vad GW kommer släppa nu när de åter börjat med produktionen.

Fezglitch har inte heller släppts men GW har genom fantasy släppt några riktigt bra figuer man kan använda (vilket jag också själv gör). Googla lite efter Clan Pestilens Plague Lord och se om det kan vara något.... Gissningsvis så sitter väl en och annan lirare här på swebba med en över också.

image

Tack för senast :)
  • Jag har snabbkollat på vad vi kan få från våra sponsorer, kanske någon av deras råttor går att använda sig av:

image
  • Toppen @Frantic! Tackar! Ska höra lite med Olov vad han har också, han är ju bra på att modda och sitter på mycket gubbar.
  • Jag har satt ett råtthuvud på en fanatic. Jag tycker det blev en väldigt juste Fezglitch.
  • Pellevin said:

Jag har satt ett råtthuvud på en fanatic. Jag tycker det blev en väldigt juste Fezglitch.

Jag har en fanatic om du skulle vilja göra som Pellevin :)
  • Frantic said:

Pellevin said:

Jag har satt ett råtthuvud på en fanatic. Jag tycker det blev en väldigt juste Fezglitch.

Topp! Kollar med Olov först, annars köper jag gärna den av dig.

• Frantic said:

Pellevin said:

Topp! Kollar med Olov först, annars köper jag gärna den av dig.

Deal! :)