Säljes: Human team
  • Humanlag från 3rd editionboxen, med 2 catchers och 2 blitzers i metall. Figurerna är välmålade (”Pro-painted” enligt förra ägaren). Totalt 2 throwers,4 catchers, 4 blitzers, 6 linemen och en boll.

Laget överlämnas helst, exempelvis vid Pellevinbowl, men om det krisar kan jag även skicka per post. Då tillkommer frakt som köparen står för.

Laget säljes medelst auktion. Auktion avslutas lördag 25/2 kl 22. Utropspris 100kr.

Hela laget
    image

Blitzers
    image

Catchers
    image

Throwers
    image

Linemen
    image

• 100 lägger jag då!
  • jag slänger in 110 =)
  • Har ju ett Humanlag redan, men vafan ... 130kr
  • Deadline ikväll kl 22! Skall buckan få dem för 150kr? :)
  • 10 kr modellen bör du väl ändå få, vilket med boll blir 170kr. Bjuder således det.
  • Hmm, mitt plast human lag är ju inte komplett, jag har alltid varit sugen på att komplettera det men aldrig orkat jaga singelmodeller och klart detta är värt mer än 170kr så här "tok-höjer" jag till 234.5kr

• För ojämnt. 250kr
  • Sitter och kalkylerar med vad jag får för mina figurer på ebay/tradera och detta lag blir ju faktiskt rätt billigt om jag lägger bud kl typ 21,59 men så "feg" ska jag inte vara, det är inte rättvist mot säljaren så jag kastar in ett sista bud på 321kr (ojämt och bra för att provocera andra) så känner jag själv att ingen blir "lurad".... ;)
  • Frantic said:

Sitter och kalkylerar med vad jag får för mina figurer på ebay/tradera och detta lag blir ju faktiskt rätt billigt om jag lägger bud kl typ 21,59 men så "feg" ska jag inte vara, det är inte rättvist mot säljaren så jag kastar in ett sista bud på 321kr (ojämt joch bra för att provocera andra) så känner jag själv att ingen blir "lurad".... ;)

Och vi har en vinnare! Ska jag skicka med någon bloodbowlare eller post?
  • Mooselord said:

Frantic said:

Sitter och kalkylerar med vad jag får för mina figurer på ebay/tradera och detta lag blir ju faktiskt rätt billigt om jag lägger bud kl typ 21,59 men så "feg" ska jag inte vara, det är inte rättvist mot säljaren så jag kastar in ett sista bud på 321kr (ojämt joch bra för att provocera andra) så känner jag själv att ingen blir "lurad".... ;)

Och vi har en vinnare! Ska jag skicka med någon bloodbowlare eller post?

Umeå är adressen....

Så PM med andra ord :)
  • Kan intyga att de är Pro Painted.
  • @khanmank är det ett proffs på spelet som har målat dem?
  • khanmank said:

Kan intyga att de är Pro Painted.

För att citera en Brittisk före detta kollega.

What is this PRO you talk about? It sounds like a terrorist organisation led by old people.

• Laget hette på sin tid Bögenhafen Pride och presenterades till YMCA och discokula när de skulle ut på banan. Huruvida jag är proffs på vare sig det ena eller andra i den här frågan låter jag vara osagt men jag vet i alla fall - rent professionellt - att Varag suger (detta kan ju då Coma intyga...)