Lard målar Hjälmar gös (alt. Lizards)
  • Medan jag kollade på @BrocColis road to naf match igår grundmålades 6 gösar till det kommande ligaspelet.

image
  • gösar? vad snackar du om?
    snygga haj elfs :D
  • Lite mer gjort och det ser mer vettigt ut. Lagnamn är ju svårt. Kanske:

Hjälmar Gös
    Rio Negro Grey Fins
    Lindholmen Red Jaws

image
  • Tjing Tjongs Tyrannosaurus Sharkfin Soup
  • Hmm, jag ser inga av bilderna...? :/
  • Inte jag heller. Bara en liten "image"-ikon...
  • Jag ser den från 10/2, men inte den från 8/2
  • Melleruds ManEaters
  • Jag ser ingen...
  • Jag tror @Lard bytte färg på sitt lag därför finns inte den första bilden kvar.

@Lard om du skulle ta nåt av mina namn förslag till ditt lag skulle jag bli jätteglad!
    Men som "betalning" vill jag att krox:en heter "Killer Krox kaju GWAARRR!!!" :D
    Nej då det är inget krav.
  • kaju said:

"Killer Krox kaju GWAARRR!!!" :D
    Nej då det är inget krav.

Du vill att @Lard ska döpa en spelare till KKK?
  • @Pedda jag såg det också när jag skrev det :D
    Men det är väl för coolt namn för att tacka nej till :D
    dessutom blir det KKkG ;)
  • @jox, @imp, @equilibri @tjub Ser ni bilderna nu då?

image

image
  • jag ser bara en dock :/
  • Jag ser också bara en, den översta
  • Jag ser också bara en, men den ser väldigt bra ut!
  • Ser den översta, precis som de andra...
  • Nu då?

image
  • nix.
    jättekonstigt verkligen.
  • Men va f....
  • Funkade för mig hemma i morse, men nu, på jobbet, är den borta.
  • Ny dag, nya bilder.

image

image

Förutom modeller från impact även 6 piraya boys från four a miniatures: http://www.fouraminiatures.com/page2.htm
  • Ny bild! Om du inte räknar fyrkanten där det står image som bild alltså... ;-)
  • Suck... återkommer väl i frågan. Laget verkar ha gått under ytan och vill väl inte bli observerade.

Eller menade @jox att han såg bilden denna gång?
  • Jo. Rio Negro grey fins...
    Men inga figurer...
  • @Jox - nu då?
    image
  • Nu ser jag figurerna. Jag gillar det blåa tillsammans med det rosa.
    Snyggt!

Kommer laget att spelas som ödlor?
  • Jo det är lizardmen proxy som det är tänkt. Genom att positionerna är så olika i färg och storlek tänker jag att det inte är något större problem.
  • Lard said:

Jo det är lizardmen proxy som det är tänkt. Genom att positionerna är så olika i färg och storlek tänker jag att det inte är något större problem.

Jag tror inte att det blir några problem alls. Jag gissade ju tex på det direkt, utan att veta.
  • Fina fiskar lard!

Har dock forfarande svårt att se dina bilder, ser ut såhär på flesta av dina bilder:
    image

Rekomenderar att du testar att använda Postimg istället, postar man enskilda bilder brukar det fungera. Haft lite krångel då jag postar flera som album men enskilda brukar funka fint. Här får du en länk:
    https://postimage.io/
  • skinksen var ju riktigt fräna!
    vad är det för figurer?
  • Lard said:

Förutom modeller från impact även 6 piraya boys från four a miniatures: http://www.fouraminiatures.com/page2.htm

• jag som inte kan läsa. tack!
  • Nu ser jag dom alldeles utmärkt.
  • Big guy typ färdig:
    image

Nästa steg är coaching staff:
    image
  • stilig big guy!

coaching staff kan jag dock inte se :(
  • @broccooli tack för berömmet. Ang bilderna så är båda upplagda precis på samma sätt och ändå fungerar bara den ena. Jag blir tokig på detta med bilder...
  • Grymt snyggt lag @Lard.
  • nu funkar båda bilderna för mig!
  • Laget är nu lackat + coach och någon slags apo/wiz målade, samt lite reroll counters som ligger framför coachen. Nu bara basning kvar. Första ligamatchen är på tisdag, skall jag hinna?

image
  • Självklart.
  • Laget redo för sista lacken innan gräset skall på baserna. Snart färdiga! Bara någon starplayer som kanske skall målas för mer alternativ i ligan. Vad tycks?

image

image
  • Riktigt snyggt lag, men lite oförsiktigt av dig att redan här avslöja dina intränade moves.
  • Det verkar inte riktigt lira med att lägga upp bilder för dig Martin för jag ser inget :(
  • Skitsnyggt! Men jag har samma problem som @coma ;)
  • riktigt snygga ja!
    men kan inte heller se senaste bilderna
  • Kul att alls tycker de är snygga utan att kunna se bilderna... ska se om jag kan lösa.bildfrågan i kväll. Är det någon bild som någon ser?
  • Ser inte de två senaste, men ser de två ovanför (lagbild o coaching staff)
  • Grejen är att jag ser alla bilder, och åtminstone @pellevin har väl sett någon av de senaste två... Nu ska vi testa på detta sätt istället, lägger upp en länk till albumet med bilderna men lägger även upp bilderna här nedan. Kan ni således se bilderna behöver ni inte besöka albumet. Bilderna är de som skulle publicerats i olika inlägg ovan men inte riktigt velat göra det.

Albumet: https://goo.gl/photos/g6DPa7SeQyojzHvG6

Positionsspelarna målade: image

Coaching staff grundmålade: image

Coachinstaff och reroll markers målade:
    image

Hela laget basat och väntar på sista lackningen innan de skall få gräs på baserna:
    image
  • Jag gillar ju färdigställda lag.

Detta känns färdigt och tematiskt roligt!