Eurobowl resultat
  • Team Sweden vann första matchen mot vikingarna!
  • Melisqus said:

Team Sweden vann första matchen mot vikingarna!

Snyggt! Vilka lag representerades och med hur mycket?
  • För er som inte vet så går det att se en kommenterad live-match.

https://www.twitch.tv/cknoor_
  • Hur gick det för Team Sweden och Team Viking i runda två?
  • Kan man se någon tabell någonstans?
  • Umeå levererar @khanmank obesegrad, men vem hade räknat med något annat.

Vänta bara till Doubt8 kickar igång, då kommer Magnus fortsätta med sin "overrun" mugahahaahahahaaaaaa ;)
  • Team sweden har
    5-3 mot vikingarna
    3-5 mot Frankrike
    4,5 -3,5 mot Belgien där @lard förråde oss med att vinna över dragons med 2-0
  • Team Viking fick
    3 mot Sverige
    3,5 mot Italien
    4,5 mot Ungern
  • Duckwing said:

Team Viking fick
    3 mot Sverige
    3,5 mot Italien
    4,5 mot Ungern

3,5 mot Italien är riktigt imponerande!
  • Frantic said:

Umeå levererar @khanmank obesegrad, men vem hade räknat med något annat.

Vänta bara till Doubt8 kickar igång, då kommer Magnus fortsätta med sin "overrun" mugahahaahahahaaaaaa ;)

Tre raka vinster för @khanmank och jag tror han är bäste svensk i EurOpen. Heja!
  • Stareater said:

Frantic said:

Umeå levererar @khanmank obesegrad, men vem hade räknat med något annat.

Tre raka vinster för @khanmank och jag tror han är bäste svensk i EurOpen. Heja!

Japp, med chaos dessutom, inte roligt att spela slann, undead eller orc's mot honom :D

Edit: Magnus hade en brutal td vid ett tillfälle som gav honom segern. Han lyckades med en sådan där 0.34% move och då är inte motståndarens försök till interception inräknad i ekvationen heller. När ens lag spelar så bra, då är man svårslagen ;)
  • Sverige (Undead) vs Norge (Vampire) live just nu.
  • Här är hela resultatet: http://www.thenaf.net/2016/10/europen-results-2/

Vilka lag som är svenska får @mago eller någon som var på plats skvallra om...
  • Hej igen Swebba.

Får väl be Sverige om ursäkt för att jag inte blev uttagen till landslaget och således freebotade för Belgien och att @Dragons då hade urkassa tärningar mot mig. Han ville inte ha en läggmatch och det tror jag inte att någon annan i landslaget heller ville ha så mina over powered pact spöade chaos dvärgarna.

Hursomhelst var Eurobowl otroligt roligt och väl arrangerat. Allt flöt smidigt och det var fantastiska lokaler och bra krubb. Dessutom fick jag spela bloodbowl för första gången på ett år, typ, vilket var nästan lika roligt som att träffa er alla trevliga coacher i Sverige (och annonstädes).

Jag förväntar mig att vara tillbaka i turneringssvängen om cirka ett år då tills dess får ni öva på att möta pact för om jag kan gå 4-1-1 med dem i Eurobowl kan ni ge er på att jag kommer testa dem i Sverige också.

2016 blev bästa eurobowl hittills med råge!!!

Block on!
    Lard
  • Tack för en riktigt rolig tunering.
    Bra arrangerat och trevliga lokaler.
    Extra roligt var det att vi endast mötte 1 svenskt lag genom hela tuneringen.

Hade det inte varit för den där @tjub så hade man varit obesegrad under helgen.
    *hytter med näven*
    Jag förlorade åtminstone mot snygga dvärgar! :)

Nu ska man bara komma på vilket typ av lag man ska baka in älgen i.
  • Även från mig ett stort tack till orga-gänget. Riktigt bra helg!
  • Tack för en superturnering till alla inblandade, speciellt stort till arrangörsgänget som gjorde ett väldigt bra jobb!
  • För oss som inte var där måste jag också säga tack för att det fanns live-sändningar och snabbt tillgängliga resultat.

• Tack från mig med! Det var en trevlig och välgenomförd turnering!
  • Ja det var riktigt roligt, kul att spela i ett slott! Riktigt proffsigt arrangemang, bra jobbat ni som varit inblandade

(Det var mot mig Magnus tokspelade i tredje omgången, tjusig td tycker även jag såhär i efterhand)
  • Ett mycket bra arrangemang, väldigt nöjd över att ha varit med =)
  • Japp vi från tloeg/beast coast instämmer i kören!

z3bb3 said:

Hade det inte varit för den där @tjub så hade man varit obesegrad under helgen.
    *hytter med näven*

Hehe, en bra plan involverar alltid minst en Troll Slayer dodge! :D
  • Ranking är uppe!
  • Ranking är uppe!

Men inte för EurOpen, men snart

EDIT Men nu är resultaten inne ifrån EurOpen.
    Måste säga att jag är förvånad över att de inte räknas dubbelt, som Eurobowl.

Också sjukt besviken med +1,59 efter 3-1-2
  • Ser bra ut @Melisqus! Du har gjort ett bra jobb under året som gått! Jag tror att det Svenska laget kan utveckla sig mer.
  • Europen rankingen är uppe
  • Det ser ut som det blivit registrerat att jag spelade vampyrer, när jag i själva verket spelade lizardmen. Vem påtalar man felet för? @mago ?

Edit: Det är i och för sig rätt trevligt att vara rankad 2:a i Sverige med vampyrer, även om det bara är en kort stund :)
  • Maila Mago är nog vettigast.
  • Så förargligt.

Säkert var det för att du hoppade in. Jag antar att den du ersatte hade anmält att hen skulle spela vampyrer.

Jag försöker reda ut det.
  • Mago said:

Så förargligt.

Säkert var det för att du hoppade in. Jag antar att den du ersatte hade anmält att hen skulle spela vampyrer.

Jag försöker reda ut det.

Jepp, jag ersatte en vampyrspelare. Tack för att du kollar!