Pellevin said:Tyvärr är 8-9/4 enda helgen vi kan köra Team-cup.
equilibri said:Alltså, vad betyder:
"3 Normal 2 DOUBLE 3 SINGLE on day One" på Tier 3 lagen i reglerna??? Single?
brocCooLi said:Düsseldorf i mitt hjärta <3<br />var trevligt förra gången så åker gärna ner igen :)
Duckwing said:Jag är sugen.
Om jag åker dit bore det trevligt att bo på samma hotell som några andra svenskar. Någon som vet något bra ställe?
Duckwing said:Okej, min anmälan är skickad
brocCooLi said:@pedda hoppas på samma för jag gillade det rummet och hittar ifrån det rummet också. så det inte blir som på NAFC där jag alltid går åt fel håll till @inforthepain stora nöje :D
pedda said:
brocCooLi said:@pedda hoppas på samma för jag gillade det rummet och hittar ifrån det rummet också. så det inte blir som på NAFC där jag alltid går åt fel håll till @inforthepain stora nöje :D
Jag kan fråga om vi kan få samma :)
brocCooLi said:
jag och pedda möttes i sista matchen och gjorde upp om sämsta gbgare. en extremt nervig match!
brocCooLi said:jan gick 3-2-1
pedda 3-1-2
jag 2-1-3
duckis 1-1-4
jag och pedda möttes i sista matchen och gjorde upp om sämsta gbgare. en extremt nervig match!
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com