Matcher Säsong 21 Grupp C
  • Because i can =)
    Nä men eftersom jag själv inte är skitbra på vare sig sms eller mail,tänkte jag testa detta,andra grupper får gärna följa efter =)
    Håll denna tråd till endast match planering,så funkar det nog bra
  • Mortique vi är först ut,hur ser Torsdag 1/9 klockan 18 på alpha ut för dig ?
  • Jag har en sak inbokad på torsdagskvällen den 1/9.

Kan vi istället köra på torsdagen därefter, 8:e september, kl 18 på alphaspel?
  • Det kan vi,vi ses då
  • DavidD det är dina humans och mina khemri i runda 2 hur ser din torsdag ut den 15,vad sägs om 18 på alpha ??
  • Det funkar! Ses där.
  • Mufloo du och jag i runda 3 hur ser det ut för dig framöver ???
  • Någon torsdag under omgången funkar, kan vara på plats på alphaspel tidigast 17ish

Edit: Den 6:e skulle passa bäst för mig insåg att jag har möte på jobbet denna vecka och det kanske blir lite för sent då.
  • ok,den 6 är absolut sämst för mig denna period då tyvärr =(
    jag kan nu på torsdag den 29 på alpha klockan 18 om det funkar för dig ???
  • annars nästa vecka så funkar tisdag eller onsdag kväll att spela på ??
  • Tisdag nästa vecka funkar för mig.
  • Ok,tisdag får det bli,ska kolla hur jag jobbar den dagen,återkommer
  • slutar 15:28 på tisdag så kan starta 16 och framåt vad passar dig Mufflo ??
  • Slutar 16.30 så efter det, vad händer på alphaspel på tisdagar? Om vi spelar där kan jag vara på plats ca 17.
  • Jammy Dodger can u play tomorrow thursday 18.00 at alpha ???
    i know its very short notice,i will sms you tonight
  • Pertan det är dina titan dvärgar mot mina slacker khemris i nästa runda hur ser nu på torsdag ut klockan 18 på alpha ?
  • Viking - vi ska mötas i sjunde rundan. Det är gott om tid kvar, men hur ser det ut för dig. Är det någon torsdag som passar bättre än den andra?
  • nä båda torsdagar under vårat pass funkar lika bra båda,så välj du =)