SweBBA-plan
  • Toppen det

innan jag nu skickade iväg beställningen blev det ett par mindre justeringar för att förtydliga vissa detaljer. vädret har enbart symboler nu och inga förklaringar då jag tyckte det blev lite för plottrigt. men kickoff, skadetabell och passtemplate är nu på svart bakgrund och kommer vara mycket tydligare att se. Score markers är även lite större och 4st per sida.

Såhär ser resultatet ut som jag nu beställer:
    image

Här har vi även lite detaljer lite närmare:
    image

Än så länge har vi dessa beställare av planer (editerar efter hand):
    @Ynik (2st)
    @Thursablot (2st)
    @khanmank
    @Lard (2st)
    @Hemlighallaren (2st)
    @Stareater
    @Duckwing
    @Kaju
    @MartinS
    @Ozt
    @JohnnyD
    @jori3641
    @Jox
    @adhansa
    @Packarn
    @Pellevin
    @helllstrom
    @Gimpen
    @skoberget
    @snow
    @emilskaya
    @Arkeo
    bim
    @mightyg
    @Dial595
    @Ikki
  • Jag gillar ändringarna
  • Nu kan jag inte hålla emot längre. Jag vill också ha en sån här plan. Vänligen skriv upp mig på listan över beställare.
  • Toppen, Du är uppskriven @Pellevin
  • Jag tar också en.
  • toppen @helllstrom jag återkommer med mer uppgifter senare via PM.
  • Kör en till mig med :)
  • Jag tar också en!
  • Jag kan inte heller hålla mig. En sån tack.
  • Den ser sjukt bra ut!
  • Jag måste också ha en. :)
  • Härligt att ni gillar den! :) alla skall va uppskrivna :)
  • Aargh, jag vill också ha en sådan. Hoppas det inte är försent att beställa.
  • Tror att @spunk ville ha en också, men det får han skriva här om det var så.
  • nejdå @Arkeo du är uppskriven :)

å ja @spunk hojta till om du vill ha en med :)
  • Förresten, borde inte reklamen för FAIL 2+ stå vid hemmalagets mållinje?

Edit: Såg att det redan var beställt, vi får ta med det till framtida versioner, kanske Swedich BloodBowl championship planerna....
  • hehehe ja det vore passande. skall tänka på det framöver :)
  • Hej där. Är beställningen skickad eller finns det fortfarande möjlighet att lägga en beställning?
  • ingen fara @mightyg jag sätter upp dig på listan :)
  • I morgon skickas planer ut till de som önskat få dem skickade! :D
    image

Mina Rabid Rodents vann just premiärmatchen mot Gridiron Girls. Mycket spelbar plan!
    image
  • Också sjukt sugen på en sån här, när blir nästa beställning?
  • Ok gött @Dail595 jag kommer dra iväg en beställning inom kort igen.
  • SweBBA-planen har nu invigts. En hård och orättvis träningsmatch mellan Svenska Elflaget(Amazons) idag coachade av undertecknad och Morrslieb Meteors(Chaos Pact) som anfördes av sin ordinarie coach (MartinS).

Matchen slutade 1-1 i TDs, men töserna vann casmatchen med 2-0. Det visade sig att dodgande flickor slår mycket hårdare än Ogres och Minotaurer. Ännu en dag på pitchen med andra ord.

Och pitchen fungerar alltså utmärkt. Den får dessutom plats på mitt bord utan att sticka ut över kanten. Mycket bra!
  • Jag vill gärna ha en plan, när är nästa beställning, och vart ska pengarna? :)
  • @Bernuz - Ok, då kan du skriva ner en till mig!
  • Det bör kanske nämnas att matchen Pellevin snackar om är en övningsmatch inför min och MartinS riktiga match på måndag. Jag har inte för vana att låta andra coacher spela mina Stockbowlmatcher :)
  • Nu är listan uppdaterad och information skickat på PM.
  • jori3641 said:

Det bör kanske nämnas att matchen Pellevin snackar om är en övningsmatch inför min och MartinS riktiga match på måndag. Jag har inte för vana att låta andra coacher spela mina Stockbowlmatcher :)

Japp, det var därför jag skrev "träningsmatch". Det var f ö kul att testa Amazons. Speciellt mot ett lag som är helt renons på både Tackle och Block :)
  • Yes! Nu har jag fått mina planer! Så grymma. Det blir garanterat att beställa ett gäng till turneringen jag ska hålla
  • Sweet hemlighållaren :) jag hoppas jag får min i slutet av veckan eller nästa vecka :)
  • @Bernuz
    Kommer du trycka mer Swebba-planer?
    Isf är jag sugen på en, det är inte superbråttom men ha en det vill jag ju
  • Jag tror att det finns kvar Swebba-planer. Iallafall senast jag talade med Bernuz,och beställde tärningar av honom.
  • @Bernuz

Jag skulle också vilja köpa en om det finns några kvar.
  • Finns det nån plan kvar att köpa?
  • har vart borta härifrån ett bra tag men här kommer en update. det finns inga planer kvar på lager men inom kort kan det bli aktuellt med en nybeställning så då kommer det finnas tillgängliga igen.
  • Tänkte blåsa liv i denna tråden och höra om du har planer (haha götelaborgst) på att trycka nya mattor med de nya måtten på planen?
  • Jag skulle vara för, men vill isåfall fråga om möjlighet till att trycka styva planer eftersom mitt köksbord är för litet och en mjuk skulle hänga med ändarna
  • Duckwing said:

Jag skulle vara för, men vill isåfall fråga om möjlighet till att trycka styva planer eftersom mitt köksbord är för litet och en mjuk skulle hänga med ändarna

+1, alternativt trycka på "musmatt-material"
  • Jag är helt med på att få den tryck i musmatta-material
  • Jag hakar på om möjligt...
  • Kan det göras en "mindre vit" plan isf, gillar designen men både SWEBBA och senaste EuroBowlplanen är väldigt vit. Hade personligen föredragit en mörkare bakgrund.