I want to play a game!
  • image

Vart sugen på lite Blood Bowl men orkade inte lira nåt seriöst då jag skulle behöva gå afk lite då och då så jag lirade en match mot datorn på chaos edition. Under matchens gång skrapa jag ihop 30 spp och börja fundera, hmmm undra hur många SPP man kan skrapa ihop på en match och vilket lag är bäst på att göra det? Första tanken var att ett mördar chaos lag skulle nog kunna fixxa rätt bra med spp eller nåt smidigt one turner wood elf lag. Någon som skule vilja tävla på skramla ihop mest SPP på en match? Vet att de säkert finns flera överbiffade single player lag som kan sätta några rediga rekord. Någon som vill vara med och mosa datorn?

För att vara med och tävla ta en prt sc på Result + Replay taben och posta i denna tråden :D

Min nästa match med mina alver är mot halflings hehe. Här ska mosas!
  • bara nystartade lag eller hur tänker du?
  • Kan ha två kategorier en för helt nystartade lag med inga matcher spelade och en med värsting lagen. Lirar mitt elf lag mest för skoj, 8a matcher spelade än så länge. Ska bara ut på promenad sen ska flingsen få!
  • Här har du ett Halfling lag som har prestrerat lika som dig ;)
    http://pebble.bloodbowlleague.com/default.asp?p=m&m=175
  • älskar trädets namn <3
  • Nice :D men för att få delta här måste man tvåla till cyanide datorn! För den jäaekln ska allt ha de! Men appropå Stunty kanske man ska ha en topp lista för alla matcher, en för stunty och inviduellt mellan raserna om folk skulle tycka de var kul :D Uppdaterar första posten eftersom folk tvålar till datorn!
  • Lirade min första match mot flingsen och blev sedan lottad mot dem igen. Såhär sluta mina två matcher:

image

I första matchen lyckades jag sätta ett ganska bra rekord på 43 SPP. De kan bli svårslaget!

I min andra match gick de såhär:

image

Min +ST MB Line elf dog tyvärr men nytt rekord igen med hela 46 SPP på en match :D Slå de om ni kan!
  • Lirade en till herp derp match med mitt gamla chaoslag.

image

45 SPP på en match, inte fy skam på första försöket med chaos men går säkerligen att slå om man möter nåt mjukt.
  • Jag har en plan för att slå dig, men hittils slår jag inga +MV på mitt skaven lag vilket har hindrat mina one-turn-steals. image
    såg bra ut innan han tog upp bollen med en ogre och cagade i början av andra.
  • Gott, one turn tactic med skaven kan nog funka nice :D bra tempo där i första halvlek
  • image

Herp Derp. Tveksam på om jag kommer kunna klå detta rekordet :D