Bytes/Säljes - Lard rensar ut
  • Har en rad modeller som bara ligger och är du sugen så gör jag mig gärna av med dem. Några kompletta lag är möjliga av dessa modeller.

image

1: 18 Timberline elf från Impact
    2: 8 Beastmen GW. Modeller märkta (f) är pestigors från 5ed, övriga beastmen 3ed. (Tillsammans med K är det ett ok chaos lag)
    3: 17 modeller, orks. (L) är en 2ed goblin cheerleader, (M) är 4 lineorcs från 3 ed metall orclag, (n) är en orc thrower från ?, (o) är ett headsprue från 5 ed Varag ghoul Chewer, Övriga 11 modeller är 3ed plast från blood bowl lådan (5 line orks, 2 thowers, 2 black orcs, 2 blitzers)
    4: 10 undead/necro modeller. (g) är scarecrows från impact (fungerar som wights), (h) werewolf från Willy, (i) werewolf från greebo?, (j) 2 Mummys från Willy, (K) 4 zombies från Willy (dessa är enorma och fungerar fint som chaos warriors). Nästan ett komplett Necrolag.
    5: (a) ärEldril från Willy, (b) är en bullcentaur från gaspes
    6: (c) är 2 skavens från black scorpion i resin, (d) är en elf-linemen från black scorpion i resin
    7: 2 hobgobs 3ed, (en saknar en hand), (e) 1 Greebo chaos dwarf

image

8: 8 beastmens, 6 från gaspezarts (a) och (b) är från andra tillverkare, antagligen köpta via impact.
  • Jag saknar en pestigor men det är nog bättre om någon vill köpa ihop ett lag istället så jag kan vänta lite :)
  • Byte just dem mot lite 2ed chaos...
  • Det gjorde du rätt i :)
  • Är gazpes Bullen gone?
  • Slumpeen : ja det är den
  • Har du kvar nr 5 Eldril? Vad vll du ha för´n?

Hur gör du för att lägga bifiga bilder till inläggen? Tänkte själv sälja några figurer.
  • Eldril är kvar. 40kr + frakt?

Bilder lägger jag upp på en annan tjänst och länkar in hit.
  • Gjutet. Mejla mig på oscarschoen@hotmail.com så för jag över 47:- till ditt konto för figuren.

Tack för snabbt svar.
  • goblin cheerleader still looking for a home?
  • can you send him down to stockbowl cup? not sure i'll be there myself, but the stockholmers are a generally trustworthy bunch.
    how much would you like for him?
  • Är du villig att släppa bara blitzers och BOBs från startlaget? Vad vill du i så fall ha för dessa fyra?
  • Visst. Kanske 100 kr inkl frakt
  • 100 kronor är taget. Ska du till Lucca? Kanske lättast att lösa det där i så fall? Annars kan jag försöka kila förbi lite snabbt till Stockbowl Cup.
  • Bäst för honom annars blir det kompanistryk!
  • Kompanistryk låter bra så länge det inte är jag som drabbas. :)
  • Lucca ja. Stockbowl nej
  • Då så. Fyra plastbitar lär inte tynga vårt bagage så mycket, så om det funkar för dig så löser vi det kontant där.
  • Då blir det inte kontant utan i öl...
  • Flytande kurs antar jag?
  • Lockmund said:

Flytande kurs antar jag?

Hahahahaha!!!!! :')
  • @Lard - shall we do the same for the cheerleader?
  • Visst. Kommer du till Italien?
  • Själv klart! Ta med un bunt svenskar, finsk och en tyska
  • Hur mycket för beastmengruppen om finns kvar?
  • @purplespace : du menar grupp 8:a? De är 8 gedigna metallfigurer så typ 250kr?
  • Förlåt, jag tänke på nr 2, GW beastmennen :)
  • De 8a är kvar.
  • @purplespace : och samma pris, 250 pix