Fan Favorite Säsong 16
  • Då jag inte kunde komma på slutspelet så tänkte jag lägga upp en omröstning här,så jag låter denna ligga uppe i 2 dygn så på Onsdag kväll klockan 21.00 så vinner den som har flest röster =)
  • Arvi.Vem gillar inte denna lilla snabba dvärg,han är inte bara snabb utan stark med och kunnig,han är den självklara spelmotorn i Rare Exports INC.
    Har under sin karriär hunnit med :

3 Passningar
    23 Touchdowns
    3 Skadade Spelare varav 1 var dödad
    3 Mest Värdefulla Spelare

Första gången nominerad till Fan Favorite

• Asdrual.Vad kan vi säga om Asdrual jo det är en Dark Elf på steroider han är inte som andra alver han är mycket mycket bättre han besitter en oerhörd snabbhet och smidighet och han kan med lätthet hålla dom flesta ifrån sig,en självklar publikfavorit i Maledor Manticors.
    Har under sin Karriär hunnit med :

3 Passningar
    13 Touchdowns
    7 Skadade Spelare varav 1 var dödad

• Max Ernst.Denna gigant som hade ett pris på sitt huvud denna säsong har klarat sig helskinnad sen dag ett,det är inte många som kan stoppa denna bjässe och han älskar att vara i mitten av en fight på plan.
    Har under sin karriär lyckats med:

5 Touchdowns
    33 Skadade Spelare varav 5 var dödade

Andra gången nominerad till Fan Favorite
  • Thora AKA The Hammer.Denna kvinna vet alla som mött Dodgy Hags vem det är,otroligt svår att få grepp om,lyckas utmanövrera dom flesta på planen och när det inte lyckas ja då passar hon bollen istället vilken hon också är extremt duktig på,har varit Dodgy Hags spelmotor sen dag ett i Stockbowl.
    Har under sin karriär hunnit med :

23 Passningar
    14 Touchdowns
    3 Skadade Spelare varav 1 var Dödad

Andra gången nominerad till Fan Favorite och en gång vunnit priset i Säsong 13
  • Zharrahul.Man kan inget annat än gilla denna blodtörstande galning,har under sin korta tid i Stockbowl visat han platsar bland dom bästa.
    Det brukar räcka med att Zharrahul brölar mot motståndaren för att dom ska springa omvägar,dom som inte fattar det har fått känna på en hård näve i ansiktet.
    Har under sin Karriär hunnit med :

10 Skadade Spelare varav 4 var Dödade
    2 Mest Värdefulla Spelare

• Ok,tack alla som röstat med 40% av rösterna så var det allas favorit ogre Max Ernst som tog hem det =)
    Max hälsar =)
  • Den där Max Ernst alltså, han är en riktig skitstövel egentligen. ;)
  • Nästa gång får Max och Htruk mötas så får vi se om säsongens favorit finns kvar. :-P
  • troligtvis inte =)
  • Grymt skrivet om spelarna förästem @Viking
  • @Viking Ja verkligen bra skrivet. Bra jobbat med Fan Favorites. Det höjde spelet att få rösta på nån motståndare i varje match.
  • Jepp, jag tror inte Viking fått tillräckligt med cred för det här faktiskt.
  • tack för det,alltid kul med feedback =)