Gammalt inlägg (ta gärna bort)
  • (Inlägget berör en tidigare spelträff i norrort. För senaste info om kommande spelträffar, gå till denna tråd: http://swebba.com/index.php?p=/discussion/388/speltraeffar-norrort-naesta-tillfaelle-25-april)

För att fira att min spelgrotta åter är ledig bjuder jag in till spelträff på lördag den 21/2 i Jakobsberg, Botanikvägen 10.

Vi börjar klockan 10 med att @Lockmund och jag kör vår ligamatch. Alla coacher är välkomna att dyka förbi och utmana varandra på öppna matcher eller köra sina ligamatcher om de vill. Det kommer finnas utrymme för tre matcher samtidigt. Säg till här om ni planerar att komma. Jag skulle även vilja att någon commish kan ställa upp och godkänna matcher vartefter de spelas.

Väl mött!

/Andreas (Il Maestro)
  • Fasen, det krockar ju med min flytt. Annars hade jag gärna kikat in.
  • Jag vet inte om jag kan komma pga hundvaktsbrist. Men jag tror jag kan vara på standby som commish.
  • @Pellevin Tack! Mycket uppskattat med commish-hjälp. Kanske får vi nån nyrekryt också som behöver skapa lag.

@Mooselord Du är välkommen nästa gång. :-) Lycka till med flytten.
  • Kom dock på ett problem. Jag vet ju faktiskt inte om jag fortfarande är Commish då, årsmötet är ju helgen före. Men om jag är kvar så ordnar det sig säkert.
  • Jag har svårt att tänka mig att styrelsen går bort från konceptet med arbetsgrupper bara sådär @Pellevin.
  • @Mago jag har svårt att se att någon kan gå bort från konceptet Pellevin ;)
  • Mago said:

Jag har svårt att tänka mig att styrelsen går bort från konceptet med arbetsgrupper bara sådär @Pellevin.

Jag tror väl inte heller ni slipper mig så lätt, men tycker det har betydelse att markera att årsmötet har sista ordet. (Hoppas på att locka dit lite fler medlemmar än vad som brukar komma)
  • @Pellevin Ha ha, jag håller tummarna att du inte blir petad då helt enkelt.

Hoppas det går att få till lite Youngbloods på årsmötet så kanske jag kan locka till mig några nya eller nygamla spelare.
  • Ja, och kan jag få hundvakt tittar jag nog in, och kanske rentav spelar en match eller två.
  • Hundarna kanske kan spela en match dom också. Jävla tasspombers är vad dom är! ;)
  • Har fått hundvakt, så jag tittar förbi, men orkar inte upp lika tidigt som ni.
  • @Pellevin Kul! Du är så välkommen även senare på dagen. :-)
  • Inte helt omöjligt att jag dyker upp. Tror jag är gräsänkling den helgen :)
  • @mufflo En perfekt lördag att vara gräsänkling på alltså. :-) Jag räknar med dig preliminärt då så får vi se om du fortfarande är på när det närmar sig.
  • Jag var ledig den helgen :) @pellevin har du hundvakt på någon lämplig plats jag kan ta mig till för att åka bil med dig till jakobsberg?
  • Vi kan säkert hitta på något.
  • Hittills är det @Lockmund, @Pellevin, @Muffloo och jag som kommer köra matcher nu på lördag. Eventuellt skulle @Bim även dyka förbi och köra sin ligamatch.

Det finns fortfarande utrymme för fler folk så haka gärna på! Jag har två uppsättningar plan och tärningar så om folk tar med två uppsättningar till så kan vi köra 4 matcher samtidigt.

(P.S. Nikolai var även på från början men vart tydligen dubbelbokad. )
  • @pellevin, tar du med planer eller ska jag? Ta även med deathbowl!
  • Jag tar med ett par planer.
  • Topp, jag tar med mitt tärningstorn, pimped to perfection! Skulle du till lokalen imorgon och spela?
  • Jepp, chaos vs nurgle. En trevlig eftermiddag i solen :)
  • Jag har i ett svagt ögonblick lovat att ta hand om sonen (3 år) på lördag. Funderar på om vi kanske ska svänga förbi och säga hej och kanske kanske kanske försöka spela en open-match.

Fråga: Är det ok att ta med barn till denna tillställning? Jag har full förståelse för om det anses olämpligt.
  • Barn är välkomna också. Det ska ju börjas i tid :-)
  • Han har ju dessutom erfarenhet av att observera matcher!
  • Sex coacher kikade förbi. Matcher blev spelade, alver blev skadade, regelböcker blev kvarglömda och Magos son gjorde sitt bästa för att kidnappa allas spelare.

Kul att ni ville dyka förbi! Jag lägger ut en doodle inom kort till nästa speltillfälle.