Stockbowl Sevens liga säsong 1
  • Nyaga said:

Trist! Är det någon annan som inte har match bokat ikväll och vill lira Sevens, Open, Reserve Rumble eller ett parti Fia med knuff?

Jag kan spela två sevensmatcher om ingen annan visar intresse.
  • Duckwing said:

Nyaga said:

Trist! Är det någon annan som inte har match bokat ikväll och vill lira Sevens, Open, Reserve Rumble eller ett parti Fia med knuff?

Vore kul - men får du och jag spela fler Sevensmatcher mot varandra? Vi har ju redan lirat två.

Tar annars gärna en open eller rr!
  • Nyaga said:

Duckwing said:

Nyaga said:

Vore kul - men får du och jag spela fler Sevensmatcher mot varandra? Vi har ju redan lirat två.

Tar annars gärna en open eller rr!

Vi får spela upp till fyra matcher mot varandra förutsatt att vi inte spelar mer än två på raken utan att möta andra däremellan.

Jag kommer pensionera mitt goblinsevenslag så det här blir den sista vilda ansträngningen att vinna en match med dem :)
  • Ok då lirar jag gärna. Jag kan printa rapporter.
  • Scisco said:

Psst och kanske ta en bild eller två på sitt Sevens spelande :D

Jag tog tre foton men bara ett av dem blev bra nog att kunna tittas på.

image

• Super snyggt. Tackar för bilden :)
  • @Ionas och @Nyaga
    Får ni till någon finalmatch?
  • Duckwing said:

@Ionas och @Nyaga

Liras ikväll! Det blir fyra Dirty tricks-kort i inducements för mig kan jag avslöja.
  • Nyaga said:

Duckwing said:

@Ionas och @Nyaga

Liras ikväll! Det blir fyra Dirty tricks-kort i inducements för mig kan jag avslöja.

Må bästa humanoid vinna! :)

• Ett litet stuntylag mot TV-optade amazoner. Det kan bli tufft.
  • Gratulationer till Stockbowls första 7evens-mästare: Lady Killers, coachade av Nyaga!
  • Hurra! Men nu får någon sätta stopp för det där segertåget.
  • Han vann i alla fall inte Open. #smallblessings
  • @Nyaga, grattis men som tidigare skribenter skrev så får det vara nog nu! ;)

• Tack grabbar för alla olyckönskningar! Jag känner verkligen hur illa omtyckt mitt lag kommer att vara i Summer Slam. Kanske det borde starta med -5 i Fan Factor? :)
  • Stenarna haglar över Aspudden Agnostics varje match.
  • Nyaga said:

Tack grabbar för alla olyckönskningar! Jag känner verkligen hur illa omtyckt mitt lag kommer att vara i Summer Slam. Kanske det borde starta med -5 i Fan Factor? :)

Det tycker jag inte. Du vet att haters will always hate :)

Tycker det är bara grymt starkt!
  • Hallå, säsong ett är sedan länge bortglömd och överspelad. När börjar säsong 2? :D
  • Jag är också laddad för en till säsong helt utan rerolls! :)
  • Du kanske får nån extra foul men det är mest vi andra som har ont.