jori3641 said:Då behöver jag införskaffa en figur att måla. I nuläget har jag inte inbokat en tripp till Alphaspel eller motsvarande de närmsta 2 veckorna. Har du ändå ett sådant inplanerat så du ändå köpa en figur (mot ersättning naturligtvis) eller skall jag ta turen till Alphaspel?
Jag hoppas på att få figurerna till grodorna i slutet på nästa vecka. Vill du ha tillgång dem när du målar? Eftersom det ändå kommer bli väldigt mycket snyggare än om jag gör det själv är det inte jätteviktigt att nyanserna stämmer med grodorna. Kroxen är ju ändå en loner och lite på sin egen kant i slannlaget.
För övrigt så kommer du få ungefär 100% konstnärlig frihet att hitta på vad du vill.
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com