Matchrapportdeadline?
  • En del coacher tar väldigt lång tid på sig att rapportera sina matcher, och det leder ibland (just nu) till problem för folk som vill boka matcher snabbt, t ex så att man kan spela innan man åker till GothBowl. Finns det något sätt att åtgärda detta problem?
  • Efter matchen är spelad menar du? Eller rapporterar när kommande matcher skall spelas?
  • Efter att matchen är spelad
  • Jag kan tänka mig att någon helt enkelt glömmer att klicka på approve. Jag vet jag gjort det någon gång när jag varit med och fyllt i den. Är det akut kan man alltid tvinga igenom matchen om man vet det är rätt.
  • Det jag pratar om är när någon match efter match inte fixar detta utan påpekanden från en irriterad omgivning.
  • Jag har aldrig märkt att problemet ens funnits. Rättning i ledet och en påpekande info på vår sida kanske kan hjälpa till att berätta varför det försvårar för nästkommande matcher?
  • Jag har inte hört talas om problemet, men jag kollar å andra sidan inte hur snabbt matcherna rapporteras in.

Hur lång tid pratar vi om?
  • Idag (onsdag) är vi uppe i sex dagar. Men framför allt är vi en bit in på nästa rond, och detta innebär ett hinder för att spela denna rond.