Multipla bombardiers
  • Jag tolkar reglerna som att det går att låta mer än en bombardier kasta sin bomb under samma turn. Har jag rätt?
  • Ja! Såvitt jag förstår var bombkastet en pass action förut, men att det (iom CRP?) ändrades så det inte är det längre. Rimligen för att tillåta multipla bombkast.
  • Ja. Har du fler bomb killar så kör på.
    Med rätt kort så kan Goblins ha 3 på planen
  • Det kan nämnas att man också kan kasta Bomber Dribblesnot med TTM och sedan låta honom kasta en bomb. Roligt, även om det kanske inte lyckas så ofta.
  • en kan också ha två bombardiers längst bak med en goblin med ag4 och hail mary i mitten. så passar en till goblinen som hivar vidare :D
  • brocCooLi said:

    en kan också ha två bombardiers längst bak med en goblin med ag4 och hail mary i mitten. så passar en till goblinen som hivar vidare :D



    Nice! Synd att man inte kan göra bomb-handoffs.