Open season 14
  • Open season 14 kommer börja 7/1 dvs samtidigt som Season 28. Kom ihåg att säga till om redraft behövs på anmälda lag. Som alltid kan man hoppa in i Open även när den börjat.
  • Ska bli kul. Hoppas det blir nice med grodor.........
    .
    .
    .
    .
    ;)
  • Mina Norse är nu anmälda och gissar att dom behöver redrafta, men osäker.....
  • Juiblex said:

Mina Norse är nu anmälda och gissar att dom behöver redrafta, men osäker.....

hur många matcher har dom spelats sen senaste redraft?
    Är det mer 4 eller fler så måste dom redrafta

• Öppna gärna redraften för open redan nu :)
  • Pertan said:

Öppna gärna redraften för open redan nu :)

Jag kan aktivera redraft på ditt lag om du vill. Är det anmält till open? Om inte vilket lag är det?
  • Anmälde The Meal Machines
  • Fixat. Ses i Open 14!
  • Någon som är sugen på att inviga säsongen? Orcher på tv runt 1200 söker motståndare. Läskigt gäng men lyckades inte uträtta särskilt mycket på pitchen förra säsongen. Spelar gärna dagtid i veckan som kommer.
  • Ztorm said:

Någon som är sugen på att inviga säsongen? Orcher på tv runt 1200 söker motståndare. Läskigt gäng men lyckades inte uträtta särskilt mycket på pitchen förra säsongen. Spelar gärna dagtid i veckan som kommer.

Jag är på. Ska anmäla nytt lag bara men klart till imorgon.

• Mina grodor är färska och redo för nya hopp.
    Någon som vill hoppa med mig? Jag kan antigen nu på torsdag eller nästa torsdag
    (väntar svar från min liga motståndare om när han vill mötas)
  • Mina Oslagbara Halflings är redo för en Open på söndag om någon kan/vågar möta dom?
  • Pertan said:

Mina Oslagbara Halflings är redo för en Open på söndag om någon kan/vågar möta dom?

Söndag kan jag mötas med mina grodor.
    Tror att vi är ganska jämna i TV (1120k vs 1060k)

• Morn82 said:

Mina grodor är färska och redo för nya hopp.

Jag lirar gärna mot dig nästa torsdag om du inte har S28-match då. Har helt nya wood elves.
  • @Morn82, låter bra. Kl 11 på Alpha?
  • Pertan said:

@Morn82, låter bra. Kl 11 på Alpha?

Taget

• Nyaga said:

Morn82 said:

Jag lirar gärna mot dig nästa torsdag om du inte har S28-match då. Har helt nya wood elves.
    Toppen. Då kör vi på det

• Blir tyvärr liga nästa torsdag.
    Men jag kan köra nu på torsdag om du kan
    Nyaga said:

Morn82 said:

• Morn82 said:

Blir tyvärr liga nästa torsdag.
    Men jag kan köra nu på torsdag om du kan

Nyaga said:

Morn82 said:

Jag kör liga på torsdag tyvärr. Vi får lira en annan gång!
  • Fritid har uppstått. Är det någon som är intresserad av en Open match redan i kväll (torsdag den 10:e)? Humans tv 1000 erbjuds.
  • Misstar jag mig eller går det inte anmäla match i open just nu? Ser ingen knapp för det.
  • skicka PM till DavidD eller mail till info@stockbowl så fixar vi det åt dig
  • Buckan said:

Misstar jag mig eller går det inte anmäla match i open just nu? Ser ingen knapp för det.

Du har helt rätt. Tack för att du påpekade det, nu ska det funka.

• Han ta en open nu på måndag om någon är sugen (mina grodor är det)
  • Någon som vill lira mot mina nybakade Wood Elves på torsdag runt 18 på Alpha?
  • Nyaga said:

Någon som vill lira mot mina nybakade Wood Elves på torsdag runt 18 på Alpha?

AV 7-game? Taget!

Mvh Skavens

• DavidD said:

Nyaga said:

AV 7-game? Taget!

Mvh Skavens

Låter bra!
  • Nyaga said:

DavidD said:

Nyaga said:

AV 7-game? Taget!

Mvh Skavens

Låter bra!

Oj såg fel på datum. Kan ej då tyvärr :'(

• Då letar jag forfarande efter match med mina nybakade WE på torsdag.
  • Hej,

Mina fluffiga Norse letar motståndare till nu på Lördag den 19de Jan.
    Finns det någon som nappar?

Spelet kan antingen ske i Alvik (Stockholm) - finnes då kaffe och bulle, men även öppen för att spel på annan plats i regionen.
  • Jag har fett ondskefulla dvärgar som gärna käkar lent människokött.
  • Står våra enda val mellan kaffe med bulle och ondskefulla köttätande dvärgar? Cake or Death?
  • Ionas said:

Står våra enda val mellan kaffe med bulle och ondskefulla köttätande dvärgar? Cake or Death?

Mitt snötroll kan säkert slänga in en kram också....
  • Pellevin said:

Jag har fett ondskefulla dvärgar som gärna käkar lent människokött.

Kommer ett PM din väg senare ikväll angående lördagen!
    Eller som en rolig vän ibland svara på Franska ”câlins de masse” (ändrade hans svar...)
  • Jag är öppen för en open i helgen
  • I valet mellan kaka och död så kan vi lära oss av våra vänner från Skottland, " I chose not to choose". Så, @Morn, @Jubilex, @Pellewhine, miniturnering i Alvik på lördag? :D
  • image

Jag är faktiskt sugen också, ska kolla lite hemma hur läget ser ut - kan man krascha om det klaffar?
  • Ionas said:

I valet mellan kaka och död så kan vi lära oss av våra vänner från Skottland, " I chose not to choose". Så, @Morn, @Jubilex, @Pellewhine, miniturnering i Alvik på lördag? :D

Oj nu blir jag oxå sugen, men jobbar såklart till 19. Vilka tider har ni tänkt att hålla på?
  • Haha vi får spamma Jubilex och se om han faktiskt är intresserad av mer än en match och är villig att ta emot en massa obeslutsamma nördar. :D
  • Föreslog klockan 1000 för @morn82 och sedan 1300 vid alpha för Pellevin.
    @Morn82 noterade att det var Magic release på lördag så @pellevin det kan vara trångt på alpha då?
    Jag fixar en p-plats åt dig om vi kör hemma i Alvik, funkar det?

@Ionas om @morn82 kan så kan du köra mot honom vid 1300 :-).
    Klart du kan krascha här, du kan välja på golv, soffa eller säng (beroende på hur matchen slutar....)

@DavidD skönt att någon ser till att Sveriges hjul rullar... om du inte känner att en förkylning är på gång och blir "hemma" för sjukdom på lördag...
  • Juiblex said:

@DavidD skönt att någon ser till att Sveriges hjul rullar... om du inte känner att en förkylning är på gång och blir "hemma" för sjukdom på lördag...

100% ob på helg....

• Juiblex said:

Föreslog klockan 1000 för @morn82 och sedan 1300 vid alpha för Pellevin.
    @Morn82 noterade att det var Magic release på lördag så @pellevin det kan vara trångt på alpha då?
    Jag fixar en p-plats åt dig om vi kör hemma i Alvik, funkar det?

@Ionas om @morn82 kan så kan du köra mot honom vid 1300 :-).
    Klart du kan krascha här, du kan välja på golv, soffa eller säng (beroende på hur matchen slutar....)

Jag menade krascha Kalaset ;)
  • Jag kommer till Alvik @Juiblex. Kommer dock endast spela en match. Har annat avtalat senare.
  • Alvik funkar för mig med. Kommer till kl 10
  • Bangar Alvik visar det sig, ha så skoj ni som kan!

Liber null antar utmaningar till open-match 24/1 på alfa. Först till kvarn oavsett lag (orkar inte fega)

Regelförtydligande - skaven undanbedes mest för att LN spelat 3 av 3 matcher mot råttor. Men hellre råttor än ledig vecka!
  • Bangar Alvik visar det sig, ha så skoj ni som kan!

Liber null antar utmaningar till open-match 24/1 på alfa. Först till kvarn oavsett lag (orkar inte fega)

Regelförtydligande - skaven undanbedes mest för att LN spelat 3 av 3 matcher mot råttor. Men hellre råttor än ledig vecka!

Gillar du inte söta små Skavens :O ;)

• DavidD said:

Bangar Alvik visar det sig, ha så skoj ni som kan!

Gillar du inte söta små Skavens :O ;)

Jo, absolut, men jag tänkte bara att lite variation vore kul. Men skaven är som sagt bättre än inget!
  • Jag kan mötas nu på måndag (21/1) för den som vågar sig mot mina grodor
  • Någon som har tid för en match på Alpha på fredag förmiddag? Orcher ca tv1250 finnes
  • @Ztorm, kanske! Återkommer om jag kan "jobba" hemifrån eller inte.
  • Lyckades inte flytta på några möten så måste ställa in.