Turnering i Sundsvall 15-16 December.
  • Går av stapeln 09:00 lördag 15 december i Navet SK´s lokal i Sundsvall. Vi är för närvarande 9 anmälda med ett par "kanske" som ansluter i sista stund. Om det finns fler i krokarna som skulle vara sugen att lira så maila mig på joel.thungren@outlook.com
  • Det skulle varit kul, men krockar tyvärr med en tidigare annonserad turnering i Ludvika, SnowBowl.
  • Roligt att se att det finns lite nya drivkrafter och variation i turneringsformaten. Blir lätt liknade regler när det är samma personer som arrangerar turneringar. Hade gärna åkt på denna progression-turnering, men det är lite för nära julen för att familjen ska släppa iväg mig.
  • What! Jag som åker från Sundsvall till Ludvika för att spela BB denna helg!

Ni har inte gjort någon reklam på Orion va? :)

Jag är intresserad av att möta fler spelare i Sundsvall så skicka gärna ett PM.
  • @Oberwald_1 de som reser på turneringar är oftast de som vill delta i NAF-turneringar. Jag är Sveriges NAF representant, du kan pma mig om du har några frågor. Annars står allt på NAF's hemsida. Eller skriv här på forumet så hjälper folk dig att locka folk till dina turneringar, gäller oftast bara att planera lite i förskott. Till ex Stareater kör turnering i Umeå varje Januari, jag och Skuld har våran turnering i Ludvika helgen innan jul varje år. Underlättar när man fått in lite rutin. Ozt och Mago i Stockholm höll StockBowl på hösten i flera år och kom upp i 46 deltagare. Sen är de såklart en hel del annat som spelar in men bra framförhållning är nice.
  • Lägger till en länk till NAF också som jag tror @inforthepain glömde.

https://www.thenaf.net