Sökes: 2 Blitzers till GWs gamla Dark Elf lag
  • Hej!

Jag är på jakt efter två Blitzers till GWs gamla Dark Elf lag (senaste i metall).
    Det kan vara de originala eller något som passar i storlek och form.

Tar också gärna tips på var jag kan köpa något passande! :)
  • Ett 5 pack human linemen från blackscorpion kanske? Köra som alla blitzers i laget.

https://alphaspel.se/935-fantasy-football/23935-fantasy-football-humans-linemen-5-black-scorpion

Oklar hur storleken är dock
  • Oh, klassikern...

Just blitzers till dem är svåra att få tag på, har för mig att de aldrig släppte något extrapack med blitzers i villet ledde till att man var tvungen att köpa två lag för att få ett komplett lag.
  • Jag har en dark elf blitzer 3 ed för byte

det är denna jag har, även om inte detta är min bild på min blitzer...
    image
  • Lard said:

Jag har en dark elf blitzer 3 ed för byte

trevligt! vad kan du tänka dig byta mot?
  • Har du någon starplayer 3ed till övers? Eller någon modell av en bloodletter, alternativt khorne symboler?
  • Jag är tyvärr ganska ny till BB, så allt jag kan erbjuda är en massa WHFB alver :P
  • Förslag: Skicka mig din adress så postar jag modellen till dig. Din betalning: att du donerar valfritt belopp till swebba sidan. Låter det ok?
  • Vi kan köra en likadan deal på den 'Ooligan jag har som du vill ha @Lard. Men avtala med någon att hämta den på Alphaspel, så lämnar jag den i StockBowls skåp.
  • Pellevin said:

Vi kan köra en likadan deal på den 'Ooligan jag har som du vill ha @Lard. Men avtala med någon att hämta den på Alphaspel, så lämnar jag den i StockBowls skåp.

Låter bra. Ska bara avtala med någon... Någon frivillig som har vägarna förbi örebro denna höst(ingen brådska)?