Open Season 12
  • Nu kör vi igen! Nyheter denna säsong: Woodland är en ny tillåten ras. Du kan nu köra upp till tre matcher mot varje motståndare, 1 vanlig, 1 DungeonBowl samt 1 BoatBowl. Reglerna för detta format kommer inom kort.
    Väl mött!
  • Oj. Jag leder än så länge open 12..... :D
  • Morn82 said:

Oj. Jag leder än så länge open 12..... :D

Fast med den logiken så ligger du även sist :(

• Morn82 said:

Morn82 said:

Oj. Jag leder än så länge open 12..... :D

Fast med den logiken så ligger du även sist :(

Nu är du bara sist! :(

• Måste nog starta ett Dwarflag till open...
  • Dvärglek är kärlek
  • Någon som vill möta mina Dvärgar torsdag eller fredag?
    Jag kan dag Och kväll torsdag och dag fredag
  • Nu är vi 3 i open.
  • 4 ;)
  • Jag spelar gärna en open på torsdag om någon är sugen?
  • Så vem vill/vågar möta mig i runda 1 open?
  • Och när öppnar open så jag kan redrafta mina dvärgar?
  • Morn82 said:

Så vem vill/vågar möta mig i runda 1 open?

Hej!
  • Alla som vill redrafta kan skicka ett mail till info om det.
  • Och det gäller alltid för alla lag.
  • Pellevin said:

Alla som vill redrafta kan skicka ett mail till info om det.

vill vet jag inte. Men förstår det som att alla som spelat fler än 4 matcher innan säsong behöver redrafta

Men jag har inga problem att spela vidare utan redraft om det är så :D
  • Jag tänkte mest att du gav ett lite stressat intryck.
  • Då var fjolårets mest skygga lag med igen!
  • razta said:

Morn82 said:

Hej!

Det där var asså en fråga om open på torsdag :) Tänkte spela chaos, vanliga fräsht lag!
  • Pellevin said:

Jag tänkte mest att du gav ett lite stressat intryck.

det ber jag om ursäkt för. Jag ville bara försöka boka in något nu när man har lite ledigt på torsdag

• razta said:

razta said:

Morn82 said:

Hej!

Det där var asså en fråga om open på torsdag :) Tänkte spela chaos, vanliga fräsht lag!
    Hm det kan funka. Om vi pratar om ett nytt lag dvs.

• Morn82 said:

razta said:

razta said:

Morn82 said:

Hej!

Hm det kan funka. Om vi pratar om ett nytt la dvs.

Gör kaos.
  • Morn82 said:

razta said:

razta said:

Morn82 said:

Hej!

Hm det kan funka. Om vi pratar om ett nytt lag dvs.

Spelar man dvärgar får man inte cherrypicka, då måste man acceptera _ALLA_ utmaningar för man är tråkig dvärg ;)

Men torsdag. Ska vi säga 18? Tidigare/senare? (jag är ledig men ska även stänga)
  • razta said:

Spelar man dvärgar får man inte cherrypicka, då måste man acceptera _ALLA_ utmaningar för man är tråkig dvärg ;)
    Men torsdag. Ska vi säga 18? Tidigare/senare? (jag är ledig men ska även stänga)

Klart man får cheerrypicka Det är väl det open är till för :P
    Jag ska spela Heroclix på dagen så jag kan nog från 1633 om det funkar för dig.

• Då öppnar jag säsongen.
  • Försöker anmäla Astro Zombies till open, utan lycka.
  • Det är därför jag öppnar säsongen så sent som möjligt. Efter att den öppnats måste anmälan gå vi info. Så @Skullflame skicka ett mail till info där du anger vilket lag som skall vara med i Open, så fixar vi det.
  • Det har blivit ändringar i schemat så kan spela en match imorgon kväll runt 18. Någon villig att möta mina OP ’flings?
  • Jag spelar gärna. Det borde vara en rätt bra matchup för dig. Jag har ingen Tackle, endast 4 Block, ingen Mighty Blow, samt en massa ST som bara bloatar TV mot dig.
  • Pertan said:

Det har blivit ändringar i schemat så kan spela en match imorgon kväll runt 18. Någon villig att möta mina OP ’flings?

Jag spelar mot razta runt lunch så år på alpha om du kan komma lite tidigare
  • Jag trodde jag skulle bli avbytt på LANet, men det blev inte så, så jag kan tyvärr inte lira ikväll.
  • @pellevin måste tyvärr postponea vår match. Mitt flyg från Finland landar inte förrän 17 så hinner inte hem och till alpha i tid.
  • @Pertan låter bra. Jag kan inte heller :)
  • Snacket går att Jubilex inte vågar dyka upp pga han kände sig trist med särbehandlad sist det begav sig.
    Tråkigt tycker jag.
    Jag gillar karln, tycker hen är en vettig typ etc etc
    Ett förslag är att vi alla kan enas om att vi alla kan vara EXTRA trevliga mot karln när han väl dyker upp.
    Man behöver inte förlora medvetet, men typ;
    -Ah, ni fattar vad jag menar. ;)
    Bered en väg för härran, och yada yada..

För övrigt söker jag med lykta efter ngn som vill designa båtbowlplaner.
    Jag trycker gärna upp dem, men att rita upp dem i lämpligt designerptogrsm känns som att andra kan fixa [bättre och enklare]> .
  • Martin08 said:

Snacket går att Jubilex inte vågar dyka upp pga han kände sig trist med särbehandlad sist det begav sig.
    Tråkigt tycker jag.
    Jag gillar karln, tycker hen är en vettig typ etc etc
    Ett förslag är att vi alla kan enas om att vi alla kan vara EXTRA trevliga mot karln när han väl dyker upp.
    Man behöver inte förlora medvetet, men typ;
    -Ah, ni fattar vad jag menar. ;)
    Bered en väg för härran, och yada yada...

Här är man en "kompis" och spelar "schysst" så kommer denna attack från ingenstans.... På onsdag den 16 maj serveras råtta på vikingamenyn!! :-D
  • Någon som vill möta dvärgar på torsdag?
  • Någon som vill spela idag?
  • Mina tjockis-dvärgar vill härja på torsdag runt lunch. Kl 12 på Alpha! TV 1140.
  • Så torsdag? Finns det något som vill ut och Rullar lite med/mot mig?
  • Jag kan även imorgon tisdag från typ 1630
  • Nästa torsdag, 24/5, är mina nekrofiler redo för kamp. TV < 1000. Dom har ju iofs redan varit döda en gång, så vi är inte rädda för steroidladdade Blodge MB St4 what ever, men vi föredrar små gulliga halflings.
  • Nästa torsdag, 24/5, är mina nekrofiler redo för kamp. TV < 1000. Dom har ju iofs redan varit döda en gång, så vi är inte rädda för steroidladdade Blodge MB St4 what ever, men vi föredrar små gulliga halflings.

Jag är på. Förutsatt att jag inte har liga match då

• Morn82 said:

Nästa torsdag, 24/5, är mina nekrofiler redo för kamp. TV < 1000. Dom har ju iofs redan varit döda en gång, så vi är inte rädda för steroidladdade Blodge MB St4 what ever, men vi föredrar små gulliga halflings.

Vi bokar det preliminärt då. Hör av dig när du vet.
  • Morn82 said:

Nästa torsdag, 24/5, är mina nekrofiler redo för kamp. TV < 1000. Dom har ju iofs redan varit döda en gång, så vi är inte rädda för steroidladdade Blodge MB St4 what ever, men vi föredrar små gulliga halflings.

Vi bokar det preliminärt då. Hör av dig när du vet.

Bra. du kan ju fundera lite på vad du vill ha för inducments. du kommer ha typ 400k :D

• Någon som vill spela i helgen?
  • Hallå alla. Någon som vill spela lunch måndag?
    Alpha eller hemma-hos, ev utomhus om det är bra väder.
  • Buckan said:

Någon som vill spela i helgen?

Imorgon kl 14 på alphaspel?
  • Efter några dagars vila är nu Northstars igång igen med träningen!

Dom letar motståndare till fre kväll den 25de, lör fm/dag 26de
    Vi har hört talas om en ”båt” och kan tänka oss att pröva en sådan match....
    Enda kravet som har framförts från spelarrådet ”M-shiners” är att det hålls en tyst minut innan matchstart till minne av Snugglez och Merle.

Har vi några som nappar?

27 = dvärgmos att ta med! Heavynly Bodies
  • Juiblex said:

Efter några dagars vila är nu Northstars igång igen med träningen!

Dom letar motståndare till fre kväll den 25de, lör fm/dag 26de och kan även tänka sig en tribute match till sina mammor den 27!
    Vi har hört talas om en ”båt” och kan tänka oss att pröva en sådan match....
    Enda kravet som har framförts från spelarrådet ”M-shiners” är att det hålls en tyst minut innan matchstart till minne av Snugglez och Merle.

Har vi några som nappar?

PM

• DavidD said:

Hallå alla. Någon som vill spela lunch måndag?
    Alpha eller hemma-hos, ev utomhus om det är bra väder.

är ledig på måndag