"Ny" Spelare söker mjukstartsmatch imorgon på Alpha
  • Hej!

Jag vill gärna komma igång med Blood Bowl igen. Jag har anmält mig till den nuvarande "Open season 11", men tar gärna några matcher för att överhuvudtaget bli lite varm i kläderna innan allt trams man orsakar sitt lag blir permanent.

Jag har spelat en fasligt massa matcher förut, främst under frigolit-eran. Sedan blev det lite trögare med det hela. På sistone har det blivit en del spelande medels Cyanides olika PC-versioner. Jag är med andra ord inte riktigt van med att själv hålla koll på allt då mjukvaran skött detta åt mig. Därav eventuell icke-koll på vad-det-nu-än-må-vara-jag-missar.

Så om det är någon som vill spela en eller fler matcher (beroende på tidsåtgång) imorgon (15 Mars) så hojta gärna till eller dyk upp på Alpha. Enligt Alphas hemsida är det drop-in fr.o.m. 18:00, så jag kommer att garanterat vara där då, troligtvis tidigare.

Jag tar med mig laget som finns anmäld för mig på "Open Season 11" - Mordheim Misfits - Underworld ala Miami Dolphins.
    Om det nu spelar roll, så är laget målat... Inte snyggt, men är man lite darrhänt så är man.

Hoppas någon dyker upp imorgon!

Ha det!
  • Hejsan @AgragorManflayer, och välkommen. Det kommer att spelas några matcher imorgon. Förhoppningsvis får du en motståndare, men om ingen anmäler sig ser vi iallafall fram emot att träffa dig, och då får du dessutom se lite spel.
  • @agragormanflayer Välkommen. Jag har ligamatch från 18 men du kanske kan tidigare under dagen?
  • Varmt välkommen. Tyvärr kan jag inte hjälpa till med match, i alla fall inte ikväll.
  • Jag är öppen för en open nästa torsdag (22/3) om du vill
  • Tackar för gensvar allihopa!

Jag får återkomma om torsdagen den 23...

Attans såg svaret lite väl sent. Jag tror att jag kan vara där senast halv fem, eller så. Tror inte det räcker för en hel match. Jag kan nog bege mig dit så fort jag kan så får vi se vad vi hinner.