Twitch
  • Jag träffade en snubbe som är ganska duktig på NAFC. Han streamar på twitch och snackar taktik när han spelar.
    Man hittar honom under namnet Andy Davo i twitch, sänder mest lördagar och söndagar tror jag.

Alltså jag spelade mot honom i Bergen. Det enda som krävdes för att få till en draw var: zombie blitz, Dodge 4+, GFI, GFI, slå ner wight, boll studsar 3 av 8 rutor, zombie pass, GFI, GFI, long bomb 6+, ta emot 3+, GFI, GFI.
    Då skulle det ha blivit draw!!!

Kul att kolla, hans kompis är med och kommentera också.
  • den där Anden Dav vet jag inte riktigt vad jag tycker om. han hotade mig med stryk nästa turnering vi ses :(((
  • brocCooLi said:

den där Anden Dav vet jag inte riktigt vad jag tycker om. han hotade mig med stryk nästa turnering vi ses :(((

Va?!
  • Men snacka om action i helgen, fuskare och hot med stryk.
  • Men @brocCooLi var det fistfighting eller stryk på Blood Bowl. Den Andy jag känner är hur trevlig som helst.
  • Ät det hot om irl-våld är det väldigt allvarligt. Vad i hela friden föranledde hotet? Det går nog att få spelare NAF-bannade för sånt.

• Snackade med @brocCooLi, det gällde att Andys Wood elf skulle spöa hans flings.
  • lugn lugn lugn

'hotet' var hans wood elfs mot mina flings på fredagkvällen innan en turnering.
    andydavo är asnice person :)
  • Hahaha. Vad bra. Jag blev lite orolig där ett tag :)
  • trodde alla visste att jag är 100% fjant, men borde varit extra tydlig.

men däremot blev jag och kaju erbjudna att köpa hash vid två tillfällen då vi lekte turister på måndagen.
  • lewpac spelar väl inte blood bowl längre?
    JimmyFantastic är bra, men han har nära till saltkaret :P

Personligen föredrar jag dock AndyDavo (mest för att jag känner honom och hans co-host Zunk sen länge). Som bonus är jag gäst där med ojämna mellanrum, dock sällan för att prata blood bowl :P
  • Pidpad said:

Som bonus är jag gäst där med ojämna mellanrum, dock sällan för att prata blood bowl :P

hur är det en bonus?
  • Jag är ju bara där ibland?